Les om hvordan systemet automatisk trekker 30 minutter for ubetalt lunsj.
Under selskapsinnstillinger kan administrator velge hva den ukentlige arbeidstiden for selskapet skal være. Det er to alternativer her:
- 37,5 timer
- 40 timer
Standardinnstillingen er 37,5 timer, noe som betyr at lunsjpausen er ulønnet og ikke skal regnes med i arbeidstiden. For den ansatte som registrerer sin arbeidstid betyr dette at det trekkes 30 minutter fra arbeidstiden, dersom de velger å registrere tiden mellom to klokkeslett. Halvtimen trekkes kun dersom det er mer enn 5 timer mellom klokkeslettene.
NB: Det trekkes kun 30 min når den ansatte velger å registrere arbeidstiden mellom to klokkeslett. Dersom den ansatte velger å registrere antall timer, trekkes ingenting.
Dersom du ikke ønsker at det skal trekkes 30 minutter for ubetalt lunsj, må administrator velge 40 timer som ukentlig arbeidstid på selskapsinnstillingene.