Vi har sluppet versjon 1.6 av systemet vårt, og det betyr at timeregistrering og personalhåndbok nå er en del av HR-systemet.
Sammendrag
- Timeregistrering
- Personalhåndbok
Kort forklart
Nå kan du som kjøpt HR-systemet bruke timeregistrering. Når ansatte klikker på en dato i den personlige kalenderen vil de nå se "Arbeidstimer" som et valg, i tillegg til ferie og fravær. Det har også kommet et nytt menyvalg kalt "Timeliste". Her kan de ansatte registrere arbeidstid og sende den til godkjenning.
Som leder kan du se dine ansattes timer og godkjenne eller avvise dem. Du kan laste ned timelister slik at du kan laste dem opp i ett regnskapsprogram eller velge å sette opp en integrasjon mot Tripletex.
Som administrator kan du lage en personalhåndbok for selskapet, eller en avdeling. Vi i Grønn Jobb har laget 11 ulike kapitler med totalt 46 ulike artikler som bør inngå i en personalhåndbok, så du slipper å skrive alt selv. Disse er et veldig god utgangspunkt og inneholder viktig lovregulert informasjon med relevante lenker. Du trenger bare å gå gjennom teksten og gjøre endringer eller legge til det du mangler.