Hva gjør jeg hvis jeg oppdager en feil i systemet?

Hvis du opplever en bug i systemet kan du lese om hva du skal gjøre her.

Vi i Grønn Jobb ønsker at system vårt alltid skal fungere problemfritt for våre kunder, men fra tid til annen er det tilfeller hvor noe i systemet dessverre ikke fungerer som det skal. Når ting ikke fungerer som ønsket, kan det være mange forskjellige årsaker.

Systemet vårt er utviklet for å fungere i de vanligste nettleserne, men noen kunder opplever at Google Chrome fungerer bedre enn Safari og Edge.

Ulike informasjonskapsler lagres også i nettleseren din når du besøker forskjellige nettsider. Vi har erfart at noen av disse av og til kan føre til at systemet vårt oppfører seg på en uønsket måte. Ved å åpne en annen nettleser eller bruke inkognitomodus kan dette unngås.

For å gjøre det enklere og raskere for deg som kunde at få systemet til å fungere, lister vi her opp noen ting du kan prøve selv dersom du opplever at systemet oppfører seg merkelig.

  • Åpne systemet i en annen nettleser
  • Åpne systemet i inkognito-modus
  • Oppdater nettleseren din til den siste versjonen

Hvis du har prøvd det her og systemet fortsatt oppfører seg rart kan du melde ifra om feilen til oss. Hvis systemet har en feil, gjør vi vårt aller beste for å fikse det så snart som mulig.

Send oss en epost eller ring til oss så skal vi hjelpe deg. Kontaktinformasjon finner du nedenfor.

Kundesenter

Åpningstider: Man- Fre 09:00-15:00 

📞 69 79 11 30

📧 post@gronnjobb.no