Her kan du lese om hva du får tilgang til når du laster ned vår mobilapp.
Ved å laste ned Grønn Jobb sin mobilapp kan du få tilgang til våre systemer direkte i mobilen. Mobilappen er hovedsakelig utviklet for å gjøre systemene tilgjengelige for de ansatte i selskapet direkte når de trenger det, for eksempel ute på en arbeidsplass. Derfor er det også begrenset hvor mye du kan gjøre i appen, sammenlignet med på webben.
Grønn Jobb har flere mobilapper tilgjengelige på App store og Google play som tilhører det gamle HMS-systemet vårt, så sørg for at du har lastet ned riktig app. Den riktige appen heter bare "Grønn Jobb" og vises med Grønn Jobb sin logo. Klikk på linkene nedenfor for å komme til riktig app.
Funksjoner i appen
Alle som har en aktivert bruker på webben kan også logge in i appen. Når du er logget inn kan du se de produkter din bruker har lisens til. Hvis du har kjøpt flere produkter hos Grønn Jobb finner du alle i \en og samme app. Her er et kort sammendrag av hva du kan gjøre i appen:
Uavhengig av produkt
- Se dine oppgaver
- Gjennomføre sjekklister
- Se dokumenter og sende lesebekreftelse
- Se selskapsinformasjon og kontakter
HMS-system
- Registrere avvik
- Lese rutiner
- Se årshjulsaktiviteter
- Lese HMS-håndbok
- Se datablader i stoffkartoteket
HR-system
- Registrere og se ditt fravær
- Leder kan godkjenne og avvise fravær
- Se ditt utstyr
- Se din kompetanse
BHT-portal
- Se BHT-dokumenter
- Se BHT-videoer
Kursportalen
- Se kurs
- Ta eksamen
- Se dine kursbevis